Wskazówki o danych do druku Reklama stojąca, A5
- Format danych (wraz z 2 mm spadem): 15,2 x 56,4 cm
- Format końcowy: 14,8 x 56 cm
- Format końcowy (zamknięty): 14,8 x 21 cm
- Rozdzielczość: 300 dpi
- Na całym obwodzie ustaw 2 mm spadu, ważne informacje w odstępie co najmniej 4 mm od formatu końcowego
- Czcionki muszą być w całości osadzone lub przekształcone na krzywe
- Model przestrzeni barw: CMYK, FOGRA51 (PSO Coated v3) dla powlekanych papierów, FOGRA52 (PSO Uncoated v3 FOGRA52) dla niepowlekanych papierów
- Błędy ortograficzne i składniowe nie są przez nas sprawdzane
- Ustawienia nadrukowania nie są przez nas sprawdzane
- Komentarze zostaną usunięte i niewydrukowane
- Zawartość pól formularzy zostanie wydrukowana
Szczegóły produktów
- Strona przednia i tylna zadrukowane w czterech kolorach (4/4)
- obie strony można różnie zaprojektować / zadrukować
- wiele wariantów papieru do wyboru
- Produkty poligraficzne na papierze z recyklingu są neutralne dla klimatu bez dodatkowych opłat – więcej informacji
- dostawa: gotowe wykrojone i zbigowane na płasko
- W zależności od formatu możliwe w poziomie lub pionie
- Nasza podpowiedź: Aby zapewnić optymalną sztywność dla stojącej reklamy, zalecamy celofanowanie w przypadku papieru kredowego